Fransa Seyahati

Öncü Güvenlik Sistemleri A.Ş. olarak bayilerimizin katılımıyla, Videofied Fransa seyahatimizi 21-24 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirdik. 21 Mayıs Perşembe günü, Fransa’nın Basel şehrine iniş yaptık. Havaalanında bizi bekleyen transfer firmasının aracı ile Videofied üretim tesislerine ulaştık. Yaklaşık 3 saat süren gezi sırasında tüm tesisler ayrıntılı bir şekilde incelendi ve üretim aşamalarıyla ilgili detaylar bizlere aktarıldı. Bu gezinin devamında transfer aracıyla Almanya sınırına yakın bir bölgede bulunan Fransız-Alman kültürüne sahip şirin bir şehir olan Ribeauvillé’e vardık. Burada gerçekleştirilen ufak bir şehir turundan sonra, 1 saatlik bir yolculuğun ardından Videofied Genel Müdürlüğünün bulunduğu Strazburg şehrine ulaştık ve otele giriş yaptık. Sonrasında Strazburg’un en meşhur İtalyan restoranında akşam yemeğiyle günü tamamladık.

Seyahatimizin ikinci gününde Videofied Genel Müdürlüğü binasında firma çalışanları tarafından Öncü Güvenlik katılımcılarına özel olarak hazırlanmış olan tanıtım toplantısına dahil olduk. Toplantı içeriğinde Videofied hakkında genel sunum, son teknolojilerin ve ürünlerin tanıtımı ve uygulaması aşamaları bulunmaktaydı. Bu faydalı eğitimin sonrasında bölgenin en iyi balık restoranına gidilerek şahane Somon Balığı’nı Fransız mutfağının enfes sunumuyla tatma fırsatına eriştik. Devamında otelden çıkışımızla birlikte Paris şehir turumuz başladı. Paris’in en bilinen Türk restoranına gidilerek yolculuğun yorgunluğunu kültürümüze ait yemeklerle bir çırpıda unuttuk. Turumuzun son günü dönüş detayları görüşüldükten sonra, tüm gün şehrin kültürünü, eğlencesini tatmak için serbest zaman olarak planlandı.

Bu müthiş seyahat boyunca bize eşlik ve rehberlik eden Videofied firmasına şükranlarımızı sunuyor, bir sonraki etkinlikte siz değerli iş ortaklarımızı tekrar aramızda görmeyi temenni ediyoruz...