Barcelona Seyahati

Barselona seyahatimiz Perşembe günü 10:30 da Bayilerimizle İstanbul Sabiha Gökçen havaalanında buluşmamız ile başladı. Pasaport kontrolünün ardından uçağa binildi ve yaklaşık 2 saat 45 dakikalık bir uçuştan sonra Barselona El Prat havalimanına indik. Havalimanında bizi bekleyen otobüsümüz ile otelimize transferimiz gerçekleşti. 30 dakikalık bir yolculuktan sonra Barselona’nın en güzel ve merkezindeki La Rambla Caddesindeki otelimize vardık. Yaklaşık 15 dakikalık bir süre içinde tüm konuklarımız otel odalarına yerleşti. Saat 15:00 itibarı ile tüm konuklarımız La Rambla caddelerinde şehri keşfetmeye başlamıştı bile …

Cuma günü sabah otelde yaptığımız kahvaltıdan sonra Cofém turumuz başladı. Otelimizden otobüs ile yaklaşık 50 km. mesafedeki Rubi bölgesinde bulunan Cofém tesislerine yola çıktık. 45 dakika süren kısa bir yolculuktan sonra Cofém S.A. tesislerine ulaştık. Binaya ilk vardığımızda seminer salonunda ufak bir tanışma ve günün programı anlatıldı. Cofém in Barselona’da bulunan 3 ayrı üretim tesisinden Mekanik Üretim Bölümü gezildi. Burada Yangın Algılama konusundaki 43 yıllık deneyimlerinin sonucunda ürünlerin % 100 olarak Barselona / İspanya’da üretildiği tüm birimler konuklarımıza gezdirildi. Mekanik üretim bölümünden sonra Elektronik üretim bölümüne geçildi. Burada SMT baskı dizme makinalarında örnek üretimler gösterildi. Sonrasında Assembly bölümüne geçildi ve panel , detektör vb. ürünlerin üretim süreçleri takip edildi. Cofém ‘in en önemli gücü olan tüm aşamadaki test aşamalı ayrıntılı olarak gösterildi. Tüm üretim ve test aşamalarının gösterilmesinden sonra tekrar seminer salonuna geçildi ve Cofém ürünlerinin en günce sunumları yapıldı ve son olarak 2 adet özel Aplikasyonun sunumu yapıldı. Cofém tesislerindeki gezimiz yaklaşık olarak 15:00 gibi bitti ve öğle yemeğimiz için Port Olimpico da bulunan Restorana yola çıkıldı. Barselona Marina ‘da bulunan Restoranda Deniz ürünleri ağırlıklı ve İspanyol mutfağına uygun servis ile 2 saatlik bir görsel ve lezzet şöleni başladı. Yemekten sonra Barselona gezimizin en güzel anlarından biri başladı. Saat 19:00 da 2 saatlik Katamaran ile deniz keyfimiz başladı. Katamaran ile gün batımında mükemmel Barselona manzarası eşliğinde yüzme keyfi unutulmazdı…

Cumartesi günü yine otelimizde kahvaltının ardından çok güzel bir hava eşliğinde konuklarımıza şehri gezmenin en iyi yolu olan Barcelona Bus Touristic bileti hediye ettik. Bu biletler ile Barselona’da 3 ayrı rota dahilinde tüm şehri konuklarımız doyasıya gezdiler. Akşam ise Davantis firması ile olan buluşmamız için tüm konuklarımız ile otelimizin önünde 17:30 da buluştuk. Yaklaşık 15 dakika uzağımızda olan şehrin en güzel balık restoranına gitmek için yola çıktık. Barselona’nın gotik bölgesinden geçen yol üzerinde Barselona Marinada olan restoranımıza ulaştık. Çok güzel gün batımı eşliğinde Davantis ‘in bize hazırladığı sunum ve ürünlerin sergilendiği özel bir ortamda ürünler tanıtıldı. Çok sıcak bir ortamda gerçekleşen etkinlik oldu. Yaklaşık 45 dakikalık etkinlikten sonra mükemmel bir menü eşliğinde yemek programımız başladı. Çok güzel manzara eşliğinde güzel fotolar çekip anılarımıza yer ettik.

Seyahatimizin son günü otelde yaptığımız kahvaltı sonrasında saat 11:00 deki havalimanı transferinden önce konuklarımız son kez La Rambla caddesinde bulunan hediyelik eşya mağazalarından son alış verilerini yaptı. Saat 12:00 gibi Barselona El Prat Havalimanında Check-In işlemlerini yaptık ve İstanbul’a dönüş için uçağımıza bindik. Yaklaşık 2 Saat 45 dakikalık yolculuktan sonra İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanına vardık. Gerçekten mükemmel bir tarihte , hava koşullarında ve ortamda gerçekleşen Barselona seyahatimiz sona erdi. Başka bir seyahatimizde görüşmek üzere..