GARANTİ KOŞULLARI 

     Sanal mağazamızda satışa sunulan tüm ürünler İthalatçı firmaların garantisindedir.Garanti süreleri ürünlerin detayinda belirtilen süre kadardır.Ürün detayında belirtilmemiş ise garanti süresi 2 yıldır.

Arızalı Ürünlerde İzlenecek Yol

     Satın almış olduğunuz ürün arızalı ise 15 gün içerisinde faturası ile birlikte firmamıza ulaştırdığınız taktirde değişim yapılacaktır.
     Değiştirilecek ürünün herhangi bir aksesuarı veya ambalajının eksik olmaması gerekmektedir. Eksik ambalaj veya aksesuar tespit edilmesi durumunda ürün için ithalatçı firma tarafindan teknik hizmet verilmesi gerekmektedir.

İstanbul Dışındaki Müşterilerimizin Arıza Durumunda İzlemesi Gereken Yol

     Normal iade prosedürlerimiz İstanbul dışındaki müşterilerimiz için de geçerlidir. Fakat müşterilerimizin arızalı olduğunu düşündüğü cihazların yazılım ya da müşterinin hali hazırda sahip olduğu donanımları ile alakalı bir sorunu olup olmadığının tespit edilebilmesi için teknik servisimizi arayarak bilgi almalarını daha sağlıklı bulmaktayız. Bu tip sorunlar telefon üzerinden ya da bilgisayar üzerinden yapılacak uzak bağlantı çözümleri ile giderilebilmektedir. Arızalı olduğuna karar verilen ürünleri en kisa sürede firmamiza kargo ile ulaştırmaları gerekmektedir. (Kargo masrafları müşterilerimiz tarafından karşılanmalıdır.)

Garanti Süresi içinde Arızalanan Ürünler için İzlenecek Yol

     Ürün firmamıza güvenli bir ambalaj ile ulaştırılıp ve Teknik Servis yetkililerine teslim edildikten sonra, teslim edilen ürünler için Arıza Takip Formu alınacak ve ürünler sadece bu formun ibrazı ile geri alınabilecektir. Teknik Servisimize bırakılan ürünler ilgili ithalatçı firmaya veya Yetkili Teknik Servise firmamız tarafından ulaştırılacaktır. Bu prosedür yaklaşık 7-15 gün arasında gerçekleşmektedir. Ancak azami servis süresi yasalar ile 30 iş günü olarak belirlenmiştir.